DLN_ELA06 35 haftalıkkende nstye girdim doktor doğum sancıların çıkmış dedi 36 haftalığım şuan bugun hastanete gideceğim adet olcakmış gibi sancılarım oluyor. Size sorum şu: boyle bi durum yaşayan anneler kaçıncı haftada doğum yaptınız?
Mrsmy DLN_ELA06 benim 33 de basladi sancilarim en son bu hafta 100 lere cikti igne vuruldum ilac içiyorum 4 gundur su an 34+6 yim.dr umum dedigi 36+0 i görsen gerisi kolay stres yapmayın kendinize tehlikeli zamanlari gecmis cok sukur insallah 1 kac hafta daha bekler bebis saglikla gelsin yavrularimiz🙏🏼
Epili DLN_ELA06 bende dün nst ye girdim tam 36 haftalığız sancım çıktı. hissediyormusun sancıyı dediler ben birşey hissetmiyordum cumaya kontrol verdi tekrar nst çekilecek. Anestezi ile görülülecek ben sezaryan için. Acil bir şey olursa heöen gel dediler. Sancılarınız 10 dakika içinde 3 kere falan olursa gitmenizi öneririm
Senbibak DLN_ELA06 cankm bilmiyorum ama okuduklarıma göre Doğum sancısı tarzında oluyor snein ki de arkadasım da öyleydi 35 te doğurdu bi görün doktoruna
DLN_ELA06 Epili nstde duzenli sancilarin dediler ama hic dakika tutmadim adet sancisi gibi kasiklarima vuruyor