Günaydın ballarım nasılsınız dün kontrolüm vardı bebeğim kilosu 2750 gram boyuda 47 cm dedi doktor gayet güzel dedi doktorum nst istedi benden nsty girince de uyumayan kızım bütün gün hareketli olan kızım uyudu 20 dkka boyunca ilk nst mi doktor beyenmedi açmıydı dedi aslında açda degildim tekrar yarım saat smra bisıler yiyip denedim bu seferde uyumaya çalıstı kızım ama gine diger nstme gore gayet güzel çıktı yoksa doktorum göndermiyo du eve ben gibi olan arkadaşlar varmı ??