Deniz0103 Arkadaşlar dün de bugün de bir kere oldu karnım kasılıyor ve 10 dakikadan daha fazla süreyle geçmiyor, aynı anda kasık ağrısı hafif bir bel ağrısı oluyor. Karnım öyle kaskatı kalıyor 10 dk falan. Ne olabilir bu durum?
Zmrtbdk Deniz0103 canım çok bilgim yok.Postun üstte kalsın diye yazıyorum.Toplanma diye bahsedilen şeye benziyor.Kaçıncı haftadasın bir de onu da yaz.Tecrübeli arkadaşlar cevap verir şimdi.
Yadee Deniz0103 canim 10 dakika cok uzun bir sure ariyabiliyosan doktorunu aramalisin yada git hemen. Kac haftalik?