Merhaba güzel anneleer bende 41+0 da 1 parmak açılma ile başlayan doğumumu sezeryan ile tamamlamış oluyorum:) pek güzel bir dogum hikayem yok ancak bebiisiniz sizi yönlendirir korkmayin benim bebeğim kilolu bir bebekmis nöbetçi dr riske atmayalım dedi ve sezeryan yaptı spinal anestezi ile belden uyusturularak dogumum oldu ve çok güzel geçti sezeryanimiz da rabbim doğum bekleyen herkese hayırlı dogumlar nasip etsin😍