Sevdeeeeeeeeeee 20 lık dısım çıkıyor ve cok sıddetlı agrısı var 22 haftalık hamıleyım ne yapıcam yardım edın lütfen
Esramese Sevdeeeeeeeeeee karanfil koy disine yada gargara yap baska cagren yok orayla bisey yiyip dahada sisirme
mervepsai Sevdeeeeeeeeeee sarımsak koy oraya mikrobunu alsın o ağrıtıyor bnde yaşadm aynı şeyi 1.trimesterda ama doktorum izin vermedi hiç bi şekilde antibiotikler gecirmedi ama ssrımsak gecirdi
milayerli Ateş yaptıysa agri çok varsa Parol iç bence yada diş doktoruna git çektir kendi doktorun onay verirse canim