Hanımlar 29+6dayım ayak şişmesini falan anladım da bu akşam birden bire el parmaklarım şişmeye başladı sanki orta yerinden ip bağlanmış Allah korusun kangren olmaya başlamış gibi hissizlik uyuşma hali.Başına gelen var mı doktorunuz konu ile ilgili ne söyledi ?