Merhaba anneler,
ilk önce biraz kendimden bahsetmek istiyorum izninizle.. Adım Merve, henüz 20 yaşındayım ve yaklaşık 7 aydır evliyim. Şunu da bellirtmek istiyorum, almanyada doğup büyüdüm türkiyeye gelin geldim, demek istediğim şu ki danışabileceğim pek kimsem yok burda ailem yurtdışında olduğu için.. ve bu yüzden sizin önerilerinize ve tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Şuan yaklaşık 4 haftalık hamileyim doktorumun söylediği bu.
Size bir kaç sorum olcak..
• Bundan nerdeyse 3 sene önce depresyon nedeniyle anti depresan ve panik atak ilaçları kullamaya başladım. Jinekoloğun dediğine göre hemen bu ilaçları bırakmam gerekiyormuş. Çok zor günler geçirdim depresyona kapıldıktan sonra 3 senedir hergün kullandığım ilaçları bırakmaya korkuyorum, bebeğime zararlı olduğunu biliyorum ama tekrardan o kötü günleri yaşamaktan çok korkuyorum bıraktıktan sonra. Psikiyatri randevum pazartesi günü. Benim gibi bu durumda olan, veya geçmişte yaşayan var mı?
• nelere dikkat etmem gerektiğimi tam olarak bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz?
• özellikle neleri yememeliyim ve neleri yemeliyim?
• sigara kullanıyorum ve bağımlısıyım nasıl bırakcağımı bilmiyorum 😔
ve birçok daha şey, bu ilk gebeliğim ve hiç birşey bilmiyorum, tabi ki internette araştırdım ama sizden duymak daha güvenilir geliyor bana.
Biraz uzun oldu ama şimdiden bütün çevaplarınız için teşekkür ediyorum
Sevgiyle kalın ♥