Bugüne kadar 7 farklı doktora gittim ayrıntılı ultrasyona da gittim 7 doktor hiç bir şey demezken her seyin normal olduğunu söylerken bugün gittiğim dr bebeğin kafasının cok büyük olduğunu ölçemediğini bile söyledi başına gelen var mı acaba kafa büyüklüğü denipte normal olan 7 dr nasıl göremedi ayrıntılı da nasıl çıkmadı doktorun ölçememesi ne demek 39+3 yarın sezaryana giriyorum bu arada