Bence çok büyük bir kayıp değil ben ikili ve üçlü testleri kendi isteğimle yapmadım sonuçta bebeğimin hasta olması veya olmaması birşey değiştirmeyeck Allahın bize hediyesi her türlü kabulüm canım sende dert etme ayrıntılıya da girdim hiç birşey çıkmadı içini de ferah tut sağlıkla kucagına al inşallah 🙏🏻😘