Ada12345 öncelikle hem geçmiş olsun hemde hayırlı olsun doğum yaptınız sanırım ve biraz hastanedikiler sebebiyle esiyetli geçmiş inşallah siz ve yavrunuz çok iyidr 🙏🏻 Ancak bu söyleminize katılmıyorm önceden sizin gibi düşünüyordum gerek burada gerek başka forumlarda okuduğum kadarı ile ama gebelik eğitimine gittiğimde su geldikten en fazla 2 saat içşnde hastaneye gitmemiz gerektiğinizi çünkü su geldkten snra enfeksiyn riskinin bebekte çok artığını dr gözetiminde olması gerektiğini acil müdehale edlmesi gereken hallern ortaya çıkabileceğini öğrendim o sebeple evet su gelmeden önceki sancılr evde çekilebilir oda hastaneye çok yakınsanız sancılrn 5 dk da bire düşmesini bekleyebilirsiniz ki bunuda yine doğmdn önce dr unuzla konuşup onun yönlendirmes ile beklenmeli aksi halde her gebelik bir değil riskli olabilio vs ama su gelirse yukarıda dediğim gibi harekt edilmeli