İyi geceler hanımlar karnımda aşırı bir şekilde çatlaklar oluştu göbek deliğimden yukarı kadar göğüslerimde aynı şekilde zeytinyağı avakado badem yağı bebek yağı vs gibi şeyler çok kullandım başından beri hiç bir etkisini göremedim 👎🏻🧐doktoruma sordum ne önerirsiniz ne yapmalıyım diye kilo alma dedi🤣🤣açıkçası komik geldi çünkü göğüslerim madem öyle neden şişti kilodan dolayı?? süt tamam anlıyorum da ne sütmüş bitmek bilmedi baya da çatladılar 🤦🏻♀️Neyse sizlerin önerilerinizzz var mı acaba böyle işte şunu kullanınca kesin geçti veya şunu kullandım çok faydasını gördüm diyebileceğiniz ??? Bu arada 33 haftalığız🦋🦋