Nihlem benim doktorum ilk üç ayda bile dişini yaptır hemen demişti. ama yine de doktoruna sormadan gitme diş hekimine, belki kullanacakları iğneyi farklı önerir. Mesela benim doktorum adrenalin içermeyen bi anestezi kullansınlar demişti. Eğer çok ağrıyor ise karanfil yağını dene şimdilik. Ağrıya iyi geliyormuş.