Canefza canım hamile kalmadan önce de ben kullanıyordum sidefer. Memnun da kaldım. Hatta hamşle kaldığımı öğrendiğim de doktorum tahlil yaptı bütün herşeyim full çıkmıştı doktorum maşallah demişti. Sonra ferro vermişti doktorum çok kalın olduğu için mide ağrısı da yaptı kabızlıkta bıraktım 3 kutu dolapta duruyor. Yine bir kutu sidefer kullandım. 29. Haftama girdim yine alacağım içinde bütün vitaminler var