Hiratrkd Kızlar bugun belım cok agrıdı sankı ıkıye ayrılıyomus gbı ara ara gun ıcınde 5 6 kez oldu yarın nst ye grcem acaba sancı falan ckarmı neyın nesı bu dogum belırtısı olabılır mı ? Yasayanlarınız var mı boyle bı durumu bılgılendrrsenız sevınırım
Hiratrkd Teonam bnm bu ıkıncı gebelıgım fakat anlayamıyorum sankı ılk defa dogum yapcam kızımda hıc bseyım yokken sırf gunum gectı dıye sunı sancyla dogurttular o yuzden ben bu agrıları hıc cekmedım o yuzden blmıyorm bunda acemı gbıyım 😂 ama belden gelıp hafıf kasıga vuran bı agrım var ve gecen haftalara gore daha az gbı hareketlerı
yigitalptb Hiratrkd 2. Gebelikte doğum daha erken olur diye biliyorum. Gününüz yaklaşmış muhtemelen doğum belirtisidir ki pekçok arkadaş doğum sancılarını belden vurmaya başladığını anlatıyor burada da. Sağlıcakla kucağınıza alın Allah kolay bir doğum nasip etsin inşallah
Nurdan14 Ben şuan 7+4üm ama bir hafta geriden geliyprmuş. Heneyse bel agrısından duramıyorum sırtımda aynı çok zor ilk zamanlarda böyle olan varmı 🙄
yigitalptb Nurdan14 benim de olurdu o haftalarda normal endişe etmeyin ama kontrolde söyleyin yine de doktora herkesin özel durumu olabilir kendi fiziksel şartlarına göre
Hiratrkd haziransekiz bnde bı belırtı ıstıyodm olunca da ınsan korkuyo dogumun yaklasması soz knusu ya 🙂
Hiratrkd yigitalptb amın canm ınsallah evet oyle dıyolar nette de oyle yazıyo belden başlarmıs ve 2. Dogumda erken gelırmıs eger oyle olursa bebısım braz kucuk dogcak sanırım gecen hafta 2550 gramdı sadece 😊