sinemsepci Berna3434 19.haftadayız herşey yolunda çok şükür 🙏🏾Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ☺️🙏🏾
Berna3434 ellfffffey Akıntı durumu nasıl peki çok akıntınz oluyor mu Vee bebeğinizi hissediyormsnz net olarak 😊
Derya0707 Berna3434 gebeliğin en başından beri var akıntı maalesef doktorum normal ilaç kullandırmak istemiyorum dedi
Berna3434 Ben de hissediyormuyum inan hala tam olarak anlamadm bazn sanki diyrm sadece inşallah odur...😕