Ezgi1989 ya ben 27. haftadayim beşik ve araba alındı biz daha hiç alışveriş yapmamistik. Eşim de baslayalim bi yerden dedi 2 tane hastane çıkışı aldik birde bu 10 lu zıbınlardan. Ben yeni dogan olarak degil 0 3 ay olarak düşündüm ama eşim bilmiyor pek yeni dogan almis gorseniz nasil minik 😂 ben 54 cm dogmuşum eşim de iri doğmus genetik bişeyse olmaz o zaman bizim kıza.