Ben o hastaneye gıdıyodum fatmanur hanıma cok ılgılı gozukuyor ama tel numarasını ıstedım rısklı bı hamılelık gecırıyodum ılk aylarda benımde ozel hayatım var veremem dedı acık acık o dakıkadan sonra gtmedım ıyıkıde gtmemısım gıden arkadaslarım sezeryan ıcın ellerınden gelenı yapıyolar dedı