Mlsgzll Yok canim korkulacak birşey olsa söylerdi benim bebeğimde 2 hafta önden gidiyor. Ayrica benim kan değerlerim çok düşmüştü sağlik ocaginda beni çok korkuttular dogumda kan kaybi olur çok kötü bi durumdasın falan diye ben özlem hanima anlattığımda insanları korkutmayı ne kadar seviyorlar tedavisi var sonuçta dedi tedaviyi uyguladı şuan herşey düzenli yani sağolsun gerçekten iyi bir doktor ben telefondan ne zaman yazsam anında cevap veriyor beni hic yanıtsız birakmadı inşallah doğumdada iyi olur