Merhaba arkadslar 15 haftalık hamileyim ve iki gündür hemoroıd sancısı çekiyorum bekarkende vardı ama bu denli agrılı sancılı degildi amelıyat olmusdum biraz faydasını gördüm şimdi tekrar fazlası çıktı ishal oldum ve ardından bu sorunu yaşadım çok kötüyüm agladım resmen sancı gece gündüz uyutmuyor oturamyrm yatamıyrm uyuyamıyorum doktorumu aradım kremlerım sürüyorum günde 3 5 kez sürüyorum dayanamıyorum artık dıye en iyi kremler fayda etmıyosa patlamıştır genel cerrah görsün gerekirse amelıyat olabilirsin dedi hamileykende oluyormus ama narkoz verilıyor nası oluyor ki ameliyatta çözüm değil tekrarlıyor allah rızası için bu sorunu yasayan olduysa nası geçirdi ne yaptı nası ıyılesdı en azından günlük hayatımı sürdürmek için bi faydası olur belki allah askına yardım edinn😢😢😢