Tubasim Merhaba kızlar, ben normalde tedavim için özel hastaneye gidiyorum ancak aşılama için cok yüksek rakam veriyorlar 3bin civarı. Aceba diyorum herhangi bir devlet hastanesinde mi (balcalı ya da şehir hastanesi) yaptırsam? Bilgisi olan yazabilir mi?
Merve91 Tubasim ben de Adana’da yaptırdım başkent kışla hastanesinde çok memnun kaldım zaten o hastanede ki doktorlar işin ehli ilaçlar 200 küsür tuttu net hatırlamıyorum aşılama da 1000 tl idi bu kadar
Minnosizmmm Tubasim canım bu konuda bilgim yok ben ortadoğuya gidiyorum bi sürü doktor degistirdim en son filiz kaviseceni buldum yaklaşık 1 yıldır çocuğumuz olmuyordu ama benimle alakalı sorun vardı başka doktorlar anca tüp bebek falan dedi filiz hanıma gittim mart ayında o da hazirana kadar deneyin olmazsa aşılama için konuşalım artık dedi. Yine olmadi mayis ayında adet oldum bi arkadaşım bi macun önermişti o kızda onunla hamile kalmış Bende dedim kaybedecek birseyim yok eşim e ve kendime macundan aldım birde ovulasyon testi aldım kullandık. Şuan hamileyim çok şükür dün keseyi gördük çok yeni henüz ama inan hiç umudum yoktu sende dene istersen belki aşılamaya gerek kalmaz
Tubasim Merve91 aşılaman tuttu mu peki 🙏🏻 tutma ihtimali cok düşük diyorlar. Hiçbi sorunumuz yok ama olmuyor işte 😔 bi de onu deneyeceğiz
Merve91 Tubasim evet 33 haftalık hamileyim şükür ilk seferde tuttu bizde de sorun yoktu sadece adet gecikmem oluyordu ilaçlarla yoluna koyup aşılama yaptık işte
Tubasim Minnosizmmm Cok sevindim canım ya hayırlı olsun❤️ Bende denedim macun yumurtlamam olduğu halde hamilelik olmuyor. En son 3 ay femara kullandım hsg çekildim her şey normal. Doktor iki üç ay unutun daha sonra gelin olmazsa aşılama yapalım dedi. Geçen sene boş gebelikten kürtaj olmustum üzerine hiç hamile kalamadım.
Tubasim Minnosizmmm ovulasyon testi de kullandım fazlasıyla değerlendirdik günleri🥺 maalesef ki ne ilaç ne macun ne ovulasyon testleri fayda etmedi. Sorun olmamasına rağmen hamile kalamıyorum cok ilginç 😢
Tubasim Merve91 bende femara kullandım 3 ay, yumurtlama oluyor kendiliğinden çatlıyor sonuç yine hüsran.. inşallah benimde aşılama vesile olur hamile kalmama. Ağustos ayında düşünüyorum yaptırmayı
Minnosizmmm Tubasim inan canım bendinde öyleydi rahim filmi falan çekindin mi? Ben rahim filmi çekilip ilaç tedavisine başlayınca önce kimyasal gebelik yakaladık 3 ay sonra normali bulduk
Tubasim Minnosizmmm gecen sene rahim filmi çekildim tüpler tıkalıydı açıldı film sırasında, hemen hamile kaldım ama maalesef kürtaj oldum. Bu sene yine çekildim belki tekrar tıkanmıstır ya da yapısıklık olmustur diye. Doktor tertemiz hiçbir sorun yok dedi. Filmi geçen ay çekildim. Bu ay kan verdim yine negatif. Sperm değerleri gayet güzel. Demek ki kader kısmet bu işler😣
Minnosizmmm Tubasim umudunu kesme canım bak testere dişli aslan pençesi çayı yada hayır tohumu denedin mi
Tubasim Minnosizmmm denedim canım aylarca güvenilir bi aktarın macununu yedim içinde vardı bunlar, çayı da içtim aynı zamanda. Suan rahim dinlensin diye hepsini bıraktım ilaçları da macunu çayıda.
Tubasim Deletedmom00170 şehir hastanesi zaten ücret almıyordur aşılamada öyle değil mi ? Ben medline hastanesine gidiyorum uzun zamandır oranın aşılaması 3bin tutuyor ilaçlar dahil
Eslem0101 Tubasim canım medline hemen yakınında turan çetin tüp bebek hastanesi var aşılama da yapıyorlar ben orda tüp bebek yaptım bugün 4. Gunum tavsiye ederim guzel bi hastane herşeyi araştırıp öyle tedaviye başlıyorlar ben memnunum tavsiye ederim
Tubasim Eslem0101 ay insallah bebişin seninledir tutunur dua edeyim canım ❤️ Turan Çetin’i duydum gerçekten iyi bi doktormuş. Aceba aşılama ücreti ne kadar bilginiz var mı ? Ayrıca başkent hastanesinde de 2 tane doktor önerisi aldım onları da araştırıyorum.