Suna-orhn16 Kızlar bebek sagda olunca kız solda olunca erkek oluyormuş dogru mu sizinkiler ne tarafta
Hzlhakko Suna-orhn16 bu soru icin çok post açıldı genelleme söylüyorum ☺️☺️ erkeklerin çoğunu sağda okudum çok az bir kısım solda kızlar genelde solda çok azı sağda diye cevap veriyor. Doktor ne tarafa bakıyor ultrasonda ?
anapanda12 Suna-orhn16 hemde ne kamp kurdu😂 ekmek kordondon su keseden geçinip gidiyor içerde😂, bir ciğerimi sıkıştırmasa o minik ayağı geçiniyoruz diyilebilir
Esraarys Suna-orhn16 solda hatta herkes kese yapısına göre erkek bu dediler nub ta bile erkek dediler ama doktorum kiz dedi