Kızlar 2 hafta önce devlet hastanesinde randevum vardı Bebek kilosu 2300 du 2 hafta sonra özele geldim bugün randevuya yine kilosu 2300 çıktı ve suyum sınırda azalmış.. 53 seviyedeymiş 50 ve altı sezeryanla erken Doğuma alınıyormuş. Şuan 35+2 yiz ama bebeğim 33 haftayla uyumlu hastaneye yatışım yapıldı ciğer geliştirici iğne yapıldı ve serum bağlandı bol bol su içiyorum ama şok oldum çok üzüldüm beslenmem gayet iyiydi ama neden böyle oldu anlamadım bugün tekrar kontrol edildi sıvı 25 lere 30 lara düşmüş risk grubunda yarın sabah 8 buçukta spinal sezeryanla bebeğim doğacak 35 haftalık Doğum yapan varmı aranızda ? Yada aynı şekilde bir gebelik yaşayan.. çok korkuyorum çocuğum da bir sağlık sıkıntısı çıkar diye belki öpüp koklayamadan küveze alıcakları çok üzülüyorum dualarınızı eksik etmeyin nolur..