Aysegulanne Hanımlar biraz yürüdüğünüz zaman sizde saydamsi aşırı yoğun şu gibi akinti oluyor mu? 21 haftaligim normal mi sizce bu kadar fazla gelmesi?idrar kaciriyormusum gibi oluyor.ve biraz kötü koku oluyor.neden olabilir ya da başına gelen var mı?
Muallimehanim Aysegulanne Kötü koku varsa enfeksiyon olabilir. Bende seninle aynı haftadayım bu haftalarda akıntı artışı normal bir durummuş
sso Aysegulanne yaa sorma bendede var o resmen çamaşırım ıslanıyo hatta dışına çıkıyo😞 haftamızda aynı seninle canım
R_Arslan Aysegulanne bende dw olmustu 24 haftalikken falan hala oluyo ara ara akinti ve terlemeden oluyo o kadar islaklik. Hatta biraz fazla yuruynce karnim da agriyodu. Ama kotu koku neden bilemem canim doktoruna danis yinede
Tugceee123 Aysegulanne aynen benimde geliyor hatta sabah uyandığımda hareket ederken biraz fazla geliyor beyaz kokusuz sıvı kıvamda kokusuz ok alması iyi ama mantardan kaynaklı tahminimce kıvamıda biraz sulu oluyor dediğin gibi
Aysegulanne Muallimehanim çok tesekkurler canım. Sürekli olmuyo biraz fazla yürüyince ayakta kalınca oluyor.
Aysegulanne sso aynen öyle mikrop kapmiyim diye sürekli camasir degistiriyorum.bu hafta sonu doktora gideceğim bi sorucam seni de bilgilendiririm canım 😊
Ssraa Çok normal haftan ilerledikçe akıntın artacak. Islaklığına şok olacaksın acaba kaçırdım mı diyeceksin. Kötü koku eşliğinde renkte değişiklik varsa enfeksiyon olabilir
Aysegulanne sso Ben gecen hafta gittim doktora tatlim sordum bu durumu;çok normal hamilelikte olur endise edilecek bişey degil dedi.çok zorlama yürürken kendini ama yurumeyi de bırakma dedi.bilgin olsun
Alarasel Aysegulanne cnm kokmaması lazm. Hamilrlkte alıntı fazlalığını drlar norml karşılıyo aslnda ama bi drna sormalısın
Konul_Nilay Aysegulanne bende 23 haftafayım akıntım az az var.bende su gelirmi diye meraklanıyodum.iyiki burayı buldum baktım.tşkler
Dlnbngl_12 Aysegulanne benim hamileligimden bu yana geliyor abartisiz gunde 3 4 defa değiştiriyorum iç çamaşırimi yada ped kullaniyorum bunun nedenide enfeksiyom buda hamilelikte olunacak birşey bol bol su içmekten baska çare yok