Medi53 Arkadaşlar 25 hafta içindeyim ve inanilmaz sislik hissediyorum ayaklarimla gozle de asikar belli bu durum icin ne yapabilirim herhangibir odem aokturucu yada detoxs sulari kullanabilirmiyim
anapanda12 Öyle şeyler yapma, bol su iç ayaklarını yukarı dik dinlen bol bol ve doktoruna bu durunundan bahset onun yönlendirmesiyle hareket et