gbza Kızlar kasıklarım ve bacaklarım çok ağrıyor arada belime de vuruyor ağrı ama bacaklarım çıl çok ağrıyor 38+2 yim doğum sancıları bacaklara vururmu acaba
deletedmom11 gbza bacağa wurmaz kasık we beLdedir doğum sancısı ama sancıdan ötürü bacağa kramp giriyosa biLemicem 🤔🤔 bi duşa girip bacakLarınıza kasıkLarınıza we beLinize su tutun bi süre owaLayarak su tutun çıktığınızda geçmişse doğm sancısı değiLdir artarak dewam ediyosan suyunuz patLamak üzeredir 🤔🤔 patLamasa da dığm sancısıdır
gbza deletedmom11 adet olcakmış gibi aşırı ağrım var sanırım o ayaklarıma vuruyor arada belimde de sancı var bide alt tarafım ağrıyor ☹
fundaunal46 Magnezyum tablettin varmı canım iki tane ondan iç, bazen aşırı bir ağrı oluyor bu kramp olabilir, soğuk havaya karşı etkileşim olabilir... Ama doğum sancisiyla pek alakası olduğunu zannetmiyorum. 🌹
gbza deletedmom11 fundaunal46 duştan sonra biraz daha hafifledi gibi ama bacaklarıma giren kramp aynı bu saatte yordum sizide hakkınızı helal edin sağolun sabah ola hayrola artık
deletedmom11 gbza sancı bacakda ayakda dizde oLmaz ama ödemLerden we kramplardan ağrırsa ya ayakLarı hawaya kaLdır uzan yada duşa gir ama eğer sancı beLine we kasıkLarına bıçak gibi sapLanırda seni zıpLatırsa yerinden o zmn doğumdur 🤗
gbza deletedmom11 sanırım kasık ağrımın şiddetinden ayaklarıma vurdu doğumda başlasa artık fena olmaz da hayırlısı bakalım 😄