Kizlar oglen post acmistim saglik ocagindaki ebe bebegin kalp atislari bi hızlanıyor bi zayıflıyor demişti aksam hemen acile gittim kasilmalarimda oluyodu nts ye bagladilar sanci cikti sonra serum taktilar bida nts ye girdim sanci cikmadi karşı odada bi kadin doguruyodu cok korktum acaba o yuzden mi kacti sancilar sizce dogum ne zaman olur aciklik yokmus 36+3 deyim bu arada