Sheida ben sonrasında profesöre göründüm ayrıntılı ultrasona girdim herşey normal burnu ensesi damarları doktor %99 sağlıklı bişeyi yok dedi %100 için amniyosentez önerdi haftaya tekrar kontrole gidicem bi sıkıntı yok derse yine yaptırmayı düşünmüyorum o işlemde de 200 de bir düşük riski var, ki normal risk çıkan birinde de yüzde bir risk vardır dedi doktor o hafta çok ağladım atlatamadım fakat şimdi iyiyim