Edaaks https://hizliresim.com/Ydvd5z Kızlar gözleri açık mı ben mi yanlış görüyorum 😂 bide cinsiyetini söylemiyo doktor göremiyo mu anlamıyorum
Lindam Edaaks Bana da gözleri açık gibi geldi 😅 ben kıza benzettim cinsel organından değil yüzünden öyle anladım 😊 kaç aylık şuanda
Pnrarvn Edaaks canım gözler 20 li haftaların sonunda açılıyor uygulamada yazıyor hatta göz kapakları ayrıldı diye
Edaaks iremasanceylan 13 haftalık 1 ay sonra bakalım dedi ama çok geç değil mi bana bi geç geldi dayanabilir miyim o kadar bilemedim 😌
Edaaks Lindam 13 haftalık canımm 😍 kağıda dikkatli bakınca dikkatimi öekti sanki gözleri açık gibi bide cinsiyetini görsem
iremasanceylan Edaaks 16haftalikken soyluyorlar genelde nornal yani ama tabi insan meraktan bekleyemiyor😄Bir de benim bildigim o haftalarda gozu kapali oluyor 26.haftadan sonra acilmaya basliyor😊
Lindam Edaaks biz de 12 haftalığız bende çok merak ediyorum. Bir aydan önce anlaşılır en fazla iki hafta sonra belirlenir diye düşünüyorum.
Edaaks iremasanceylan ayy sabırsızlık işte bi an önce öğrenelim istiyoruz hayırlısı olsun ben kendi kendime 3 hafta koydum o zaman gidicem 😂😂 evet bende öyle biliyorum gözler konusunda ne görsek bişeye benzetmeye çalışıyoruz işte 🥰🥰
Pnrarvn Edaaks inşallah herşeylerini görürsünüz zamanı geldikçe ama bu bebekler biraz yaramaz bnmki 24 üncü haftada çok az yüzünü gösterdi bidaha sadece burnunu gördük 🙈 33 olduk yüzünü göremedik 🤣
iremasanceylan Edaaks [url=https://hizliresim.com/P75Pr9][img]https://i.hizliresim.com/P75Pr9.jpg[/img][/url] Burda 29haftalik kizim gozu acik🤗❤
NilgunHnm 20 haftalikken özel profa gittim sormuştum gözlerini acar mi diye oda çok nadir ama açmaz dedi