Sananekiii11 kafası sıvı toplaması onu bilmiyorum inşallah geçici bişeydir. Ama 5 aylıkken falan benim bebeğimde de böbrekler biraz genişti üst sınırdaydı sonra takibe aldı kendiliğinden geçmişti umarım senin de öyle olur.. Bide sizinkinin cinsiyeti ne bilmiyorum ama bizimki erkek, erkek bebeklerde çok karşılaşıyoruz demişti doktor, korkucak bişey değil demişti hatta bazen doğumdan sonra da küçülebiliyomuş