Merhaba herkese 22. Haftamdayım 3 gün önce ayrıntılı ultrasona girdim doktor hiçbir sorun yok tüm organları oluşmuş normal görünüyor dedi sadece Bebek kordonunda 3 damar olması gerekirken 2 damar oluşmuş dedi. Eğer organlarda bi sıkıntı olsaydı gelişme geriliğine neden olabilirdi ama organlar oluştuğu için en fazla 200-400 gr daha eksik doğabilir bebeğin dedi. Yine de mecbur yazmak zorunda olduğu için amniyosentez önerildi yazdı. Doktorum öyle dedi ama ben yine de huzursuzum arkadaşlar bu durumda olan ya da böyle bir şeyle ilgili tecrübesi olan var mı ? Amniyosentez yaptırmak istemiyorum eğer sadece 200 300 gr düşük kiloya neden olacaksa hiç önemli değil yeter ki gelişiminde bir gerilik olmasın 😔