Kızlar 37+1 haftalık hamileyim zaten sürekli sancidan dolayı hastaneye gidip geliyorum yaklaşık 2 saat once türk kahvesi içtim ve içtikten beri karnım taş gibi oldu bebeğim kasılmaya başladı ve çok sancilanmaya başladım birşeymi oldu acaba hamilelikte hiç kahve icmemistim ne yapmalıyım eşim nöbette tekim evde