Merhaba arkadaşlar 17.06.2019 15.05 'te paşam dünyaya geldi. Çok şükür bin şükür. Darısı tüm bekleyenlere olsun. Normal doğum oldu. Herkese kolay doğumlar diliyorum . Ama emziremiyorum:( yardımınıza ihtiyacım var. sol göğsümde hamilelikte yara çıkmıştı et parçası gibi şimdi üst kısmı kurudu ama düşmüyo ve canımı çok yakıyo. O yüzden sol göğsümü hiç emzirmedim. Emziremedim. Sağ göğsümle iyi gidiyorduk o da mosmor oldu şuan o da sanciyo. Önerileriniz var mı? Herkes başımda bi şey diyo zorla emzir diyo çocuk emmeyi de tam bilmiyo sütüm de sanırım yeterli gelmiyo :( ne yapacağımı bilmiyorum. Önerileriniz varsa alabilirim :( ayrıca dualarınızı da bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.