Ebruky Kızlar 36 haftalık hamileyim ve mide bulantısı çok oluyor acaba bu normal midir yoksa tehlike arz eder mi başına gelen veya bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?
Zelalzelal Ebruky benim de 31. Hafta da gene başladı kusmalar netten baktım normal yazıyordu kaç tane sitede tabi her gebelikte değişkenlik gösteriyor
Handaan Ebruky 36.haftada benimde öyle oldu canim bende düşünüyordum acaba niyé öyle diye şimdi 37 olduk biraz azaldı gibi ama bakalım
denizcik Ebruky bende mide yanmasıyla birlikte olmuştu. Doktorum ilaç verdi öyle toparlandım. Bebişin büyüyüp mideyi sıkıştırmasından kaynaklıymış.