Canlar merhaba.10 haziranda doktora gittigimde keseye uzak kanama alani gormustu doktorum. Progestana basladik sabah aksam olmak uzere. Bugun kahverengi lekelenmem oldu yogun bi sekilde. Baska bi sehire geldigim icin burada hemen doktora gittim. Bebegimin kalp atislarini dinledik 9+1 gunluk olmus. 5dozluk progestan igneye basladik haftada bir olmak uzere. Bir de kan uyusmazligi ignesi yapildi hemen. Simdi nolcak bu lekelenme ne zaman dusuk tehlikesi gecicek ne yapicam ben 😔