selineliz07 Medstar-Topcular Müjde Şekeroğlu doktorum. Acıkcası ben hastaneyi doğum konusunda methettikleri için tercih ettim. Yeni doğan yogum bakımı,ameliyat ekibi,ebeler cok iyiymiş. Bir cok tanıdıgım orda dogum yaptı doğum hastanesi gibi bişey olmus. Ve bütün doktorları için cok iyi diyolar. Ben 22+4 üm kısmetse orda doğum yapıcam. 85 tl muayene ücreti var. Normal doğum 1500 tl den baslıyor. Ve evet diğer hastanelere göre uygun.