snykz gaviskonu içtim denedim fayda etmedi. O reflü için şurup. Zofer, lady faliz, dramamine bu bulantı ilaçlarınıda kullandım hiçbir fayda göstermedi. Şuan rennie dua diye şurup içiyorum kustuktan sonra bir süre ferahlatıyor ama gene başlıyor. İnanki hiç su içemiyorum bazen biraZcık limonata veya çay çok nadir bir bardak içebilirsem.kusmalarım Günde 3-4-5 seyirine göre değişiyor. Dördü geçince kana çeviriyor zaten . Sonra kramlar başlıyor.