Busrabora hay allahım ya şuan 27 haftalık gebeyim ve çok duygusal dönemdeyim hazırlıklarımı yapıyorum bianda da sürekli sağsalim dünyaya getirmek için dua ediyorum ister istemez evhamda var ve böyle başlıklardan cidden etkileniyorum arkdşınıza sorsanıza onun doktoru daha iyi bilmez mi sebebini siz ipne vurulmuyorsanız neden düşük yapasınız ki zaten,ayrıca 15 hafta bebek hareketleri için çok erken zaten bunu google bile yazsanız bisürü bilgi çıkıyor ilk gebelikte 20.haftaya kadar hissetmemeniz normal,lütfen böyle başlık açıp insanları etkilemeyin posta girmeyin o zaman diceksiniz ama artık girmeyede gerek kalmıyor başlıkta görüyoz direk.