Fadileeeeee Memurum ilk çocuk İçin 300₺ civarı Doğum parası alınıyor başka ne alınıyor bilgilendirir misiniz
eylulvari Fadileeeeee ben de memurum canım süt parası ve doğum parası dışında bir ödeme almayacağız. bulunduğun ilin belediyesi bebek paketi uygulaması yapıyorsa onu da alabilirsin
Zuhrem mcansum bende sigortalıyım ama bu para nasıl alınıyor nerden alınıyor hiç bir bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim
Fadileeeeee eylulvari süt parası İçin ne yapmak lazım acaba 🙄 nereye başvuru yapmak şazım ne evrak lazım