Ozgenaydemir vallahi dünyaları da yesen almayacak bebek almıyor kuzum. ben sütü çok içiyorum peynir, yumurta, yoğurdu çok yerim mesela, muz kilo yapıyor diyorlar onu da yiyorum meyve, sebze, et ayırt etmem yerim ama bebişim ona rağmen normal kiloda yani yediklerime bağlı olsa şişman ve iri bebek olması lazımdı 😊 sen de eşine genetik olduğunu söyle çok zayıf olmadığı sürece sağlıkla kilonun bi ilgisi yokmuş tüm doktorlar aynısını söylüyor canım 😊