EbruHafsa Merhaba kizlar, artik son haftamizdayiz ve benim sabrim kalmadi 😑 hicbir ilerleme Yok! Ne yapabilirim sancinin gelmesi icin lütfen tecrübeler buraya 💁🏻♀️
B_i-l_g-e EbruHafsa bende burda bekleyim 38+4deyiz tık yok sabrım taşıyor artık hurma da işe yaramıyor 🙄🙄🙄
SerminMutlu EbruHafsa yapmadigim sey kalmadi hamile pilatesi bol yuruyus squat merdiven inip cikma hurma ananas hala gelmiyor bende artik koyverdim 😂
[silindi] Bol merdiven inme-çıkma, pelvis masajı, Çokça çömel kalk, hurma, inşirah Rabbim yardımcın olsun 😘
[silindi] Bu arada ilişki de doğumu kolaylaştıran etkenler arasında sayılıyormuş ama ben pek yandaş deilim.. tabii yine de siz değerlendirebilirsiniz. 🙂
Nurrrr33 EbruHafsa az birşey ağzına çörek at sıcak duş al ada yada papatya çayı iç.. allah bir avazda kurtarsın inşallah ♥️
Ebrualp Ben bir de cubuk tarcin kaynatiliio icildigini okumustum.oglumda da yapmistim faydasimi gordum isterseniz bi arastirin
Ebrualp EbruHafsa benim gunum gecmisti dokotr bikac gun daha bekleyelim suni sanci verelim diyince ben arstirmaya basladim.bol bol yurudum.hurma yedim ve iki gun de tarcin suyu ictim sonra hemen sancim geldi acilmam oldu ve normal dogum yaptim