Merhaba hanımlar 36+1 haftalık hamileyim.
Yaklaşık 1 haftadır akıntım arttı. Bugün belim ağrıyor sağ ayağımı kasıyor yürümemi engelliyor. Bebeğim kendini tek bir tarafa topluyor o esnada Sanki alttan her an bişey çıkacakmış gibi hissediyorum. Sizce bunun sebebi nedir. Son güne kadar böyle mi devam edecek kötü hissediyorum kendimi.