Kızlar gerçekten çok sinirlendm. şuan 13+3 ikizlere hamileym. Ayın 13übde ikili test için kan verdim ve bugün sonuç için sayfaya girdim bide ne göriymm...
'ikiz gebeliklerde ikili test çalışılmamaktadır' yazıyor.! buda me demek yahuu 2 tüp kan verdim... 😡