Bebegim_geliyor Kızlar 16 haftalık hamileyim idrar yolunda enfeksiyon çıkti acile gittik Amoklavin antibiyotik verdi devlet hastanesine gittigim için doktorada yazamadim içim rahat etmedi kullanan var mi yada kullanmış olan
Yesimeliz Bebegim_geliyor amoklavin amoksisilin grubu bi antibiyotik canim gebelik kategorisini bi arastir. Ben yogun bakim hemsiresiyim gebelikte daha cok aksef tercih ediyorlar idrar yolunda. Yarin sabah danisacak durumdaysan ilk dozu hic baslama kadin dogumcuna sor derim. Bol su ic. Ama ureme varsa antibiyotiksiz gecmez.
Rahime83 Bebegim_geliyor geçmiş olsun canım ben de aynı haftayım aynen enfeksiyon oldum devlet hap verdi içmedim özelde fitil 2li bide toz ilaç bir tane içtim fitili Biga’n arayla kullandım şükür 2 günde geçti agrım vs kalmadı
Busrabora Bebegim_geliyor bende de enfeksiyon cıktı yogun bi akıntı dedi doktorum alttan muayne etti o şekilde gördü, bana 2 kullanımlık fitil ve bi mantar kremi verdi akıntı yogun demesine ve kasıntı vardı girişinde de ona ragmen fitil verdi birinciyi kullanınca bi süre somra gecti ikinci fitili bile kullanmadım, senın cok coook mu yogundu da antibiyotik verdi acaba
Gozde01 Bebegim_geliyor ben kullandım ama zymax die bi ilaç 10 gün kullandım bi sıkıntı olmadı olmaz seninde🙏
Bebegim_geliyor Yesimeliz evet maalesef idrar kültüründe üreme olmuş dun gece acile gittik emin olamadığım icin baslayamadim. Doktor da hemen baslaman lazim dedi hala icmedim. Bol bol su iciyorum biraz rahatladim
Bebegim_geliyor Rahime83 bakteri üredi bende diye antibiyotik yazdi ama tatmin olamadim korkuyorum kullansam mi diye
Busrabora Hımm yorumu okudum üreme varmıs bende yoktu, günde 3 kez iç çamasırı değiştşriyordum sadece suyla temizleyip kendimi, peçete koyuyordum onuda 1 2 saatte bir değiştiritordum ve o ara bol su içtim onlar sayesinde geçti
Bebegim_geliyor Busrabora evet üreme var diye antibiyotik kullanmak zorundasin dedi bende bir haftadir sirkeli suyla yikiyorum bol bol limonlu su iciyorum ama yok bana mısın demedi doktorda antibiyotiksiz olmaz dedi. Düşük yada erken doğuma sebep olur kullan dedi
Busrabora Bebegim_geliyor bence kullan ihmal etme doktor yazdıysa vardır bi bildiği üreme varmıs sonucta hem kendin içinde sıkıntı hep huzursuzluk hissedersin agrılardan, bebeğide rahatsız eder bi süre sonra canım
Rahime83 Bebegim_geliyor geçmesi için mecbur kullanacan canım bişey olmaz Ben ikinci fitile bile gerek kalmadı tozla geçti sende bir dene iç geçiyor
Minikegem Amoklavin B grubu bir antibiyotik yani gebelikte güvenle kullanabileceğin bir grupta kullanabilirsin öbür türlü enfeksiyon daha tehlikeli bir durum kar zarar oranını göz önünde bulundur
Sedef-345 Bebegim_geliyor bende de enfeksiyon çıkmıştı iki üç kere antibiyotik kullandım. Ama adı sizin söylediğiniz değildi . Dr una sor istersen
Tuce26 Bebegim_geliyor valla idrar küründe benimde cıktı canım agumentin verdi kullandım ectim bebek icin enfeksıyon zararlı ama kadın doğumcumada sordum ben üroloji doktoruna gitmiştim böbrek agrımdan iç dedi oda sende sor istersen
Bebegim_geliyor Teşekkür ederim kızlar yorumlariniz icin yarin ilk is gidip soracam ertelemeden kullanmam gerekiyorsa kullanayim hemen
Bebegim_geliyor Busrabora dün aksam ilk hapı aldim 12 saatte bir alacam artik bebegimi Allah a emanet ettim ictim. Allah hepimizin bebeklerini Sağlıkla kucağımıza almamizi nasip eder inşallah
Busrabora Bebegim_geliyor için rahat olsun canımm hamilelikte bir çok antibiyotik kullanan kişi var Allahın izni ile hiç bişey olmaz korkma sadece, geçmiş olsun simdiden birde zaten yaz diye çorap giymeyi ihmal etme gercekten cok önemli ben ne zaman corap giymesem mantar oluyor dikkat et bundan sonra canım