Esma_davut Bende su an 11+4 deyim ilk baslarda oyleydim ama tuttum kendimi yemedim.Normalde ne yiyorsan ondan 1 gr fazla birsey yemiyorum.Tartilmadimda.Kiloda almadim ama ayni kiyafetlerimi giyiyorum yine.İlk hamilelgimde 6.ayima kadar hic karnim yoktu bundada oyle olacak herhalde.