Yildiz0707 Kızlar bugün tam 37 haftalık olduk sancılarımın başlamasıyla yarın sabah sezeryan doğumum olucak bu haftada doğum yapıp sorun yaşayanız oldu mu ? Dualarınızı bizden de esirgemezseniz çok sevinirim😊 çok ayrı bir panik ve korku gerçekten bu.
Esma_davut Yildiz0707 Allah yardımcın olsun canım bebişini sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲😊