Gamzealyay0 Kızlar merhaba 🙋♀️♥️ Hayat hastanesinde doğum yapan varmı nasıl geçti neler yapıldı doğumdan sonra hastane odasında ilgi alaka nasıldı kısaca anlatabilir misiniz 😊🙏🏻
Tugba12345 Gamzealyay0 arkadasm dogum yapti gayet memnun kaldi yalnz sezeryan oldu o ve baya bi oda sırasi beklemisti yerlesmek icin sdc bu konuda biraz sorun olmustu diger hersey guzeldi
bursamom Gamzealyay0 2 hafta once dogum yaptim.2.bebegim cocuklarimin doktoru ayse erol..hastaneye ayse hnm icin gittim ailecek cok memnun kaldik ilgi alaka ozellikle temizlik cok iyi. dogum sirasinda da ebeler ve personel cok nazik ve ilgiliydi. simdi cocuk doktoruna gidiyoruz ondan da memnunum..👍