defne55 yok canım en son kendi doktoruma 16. Haftamda gittim , 20. Hafta da detaylıya gittim şimdi 22 oldum herhalde 24 de kendi doktoruma giderim 😊 detaylıya baktırdığım doktor bi problem yok fln diye ztn açıklama yaptı bana. Ama şöyle ki kendi doktorum akrabamız ben rahatlıkla herşeyi konuşabiliyorum detaylıdan çıkınca arayıp böyle böyle diye söyledim 😀 herhalde bi problem olsa detaylı da ki söylerdi ona göre giderdim kendi doktoruma sanırım