ManolyaZorAltun hayırlı olsun var var 😊😊😊😍
yenigebis0335 kiz erken gebeleik yaptim cizginin c'si yoktu 😀
Kizlar benimde kanda 7.5 ckti sizce gebelik mi bugün adetimin daha 19. Gunu