Gelmsim Canım ben 20.haftamda yoğun sancı sebebiyle acile gittim doktor alttan muayene edip 2 cm açıklık var dikiş atılması lazım deyip başka hastaneye sevk etti o hastanede bir şey yok deyip gönderdi sonra iki özel doktora gittim açıklık yok rahim ağzın kapalı dedi her doktor bir olmuyor malesef tek doktorla yetinme derim