Sedolii Kızlar 8+4 üm bugün kasığım ve belim çok ağrıo adet sancısı gibi birazda leke geldi ilk defa oldu normal mi?
Yasmncm Sedolii bende dun aynı seyi yasadım agrım yoktu ama leke geldi hafif bugun doktora gittim progestan igneye basladık. Kan uyusmazlıgı var mı?
Gls Sedolii leke geldiyse doktora görün mutlaka benim de öyle oldu uzun süre sürdü iğne ilaç tedavisi görüyorum
kubragk Sedolii vakit kaybetmeden doktorunuza görünün derim.. tedbir amaçlı ilaç başlayacaktır muhtemelen. Çok geçmiş olsun 💐
Bahara Sedolii canım büyük ihtimal hemen progestan verir aksatma bence en yakın fırsatta git kontrole 🙏🏻
Gls Sedolii leken arada oluyo sa ve doktora görünmüş sen bunun için ağrılar olabiliyo dikkat et benim de hep ufak ağrılarla oldu lekem progestan kullanıyo musun